Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu.
Klient powinien powiadomić Sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy wysyłając wiadomość email na adres: sklep@3dtuning.pl.
Wraz z odsyłanym produktem do przesyłki należy dołączyć na piśmie oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dowód zakupu. Dołączenie dowodu zakupu jest podstawą do przyjęcia zwrotu.
Reklamacje
Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia produktu bez wad.
W przypadku gdy zakupiony produkt jest wadliwy, Klient ma prawo do złożenia Sprzedającemu reklamacji z tytułu rękojmi (podstawa prawna: Kodeks Cywilny).
Reklamacja powinna zostać złożona poprzez wiadomość e-mail na adres sklep@3dtuning.pl, w tytule wiadomości należy wpisać “Reklamacja zamówienia nr…” (w miejscu kropek należy wpisać numer zamówienia, z którego pochodzi wadliwy produkt).
W treści wiadomości e-mail należy podać powód reklamacji oraz dane Kupującego (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu), załączając zdjęcie wadliwego produktu, jeśli jest to możliwe.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wiadomości e-mail dotyczącej reklamacji.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (z powodu braku towaru), Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny wadliwego produktu wraz z kosztem dostawy lub zaproponuje Klientowi inny dostępny w sklepie produkt o zbliżonej wartości.
Klient wysyła wadliwy produkt z dołączonym dowodem zakupu na swój koszt na adres:
123D Sp. z o.o. ul. Turystyczna 45A, 20-230 Lublin KRS: 0001016879, NIP: 9462724949, REGON: 524337573
Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.